Friday 31 July 2009

MIFF



Evet heyecanla her sene gelmesini beklediğim Melbourne International Film Festival başladı. Bu sene işlerim sebebiyle sadece mini pass alabildim. Bu pass işleri çok güzel burada. Her pass ın bir kotası var. Benimkine 10 aksam seansı ve 3 gündüz seansı book edebiliyorum. Book edebilmek. Gerçek Türkçe.
Bu seneki seçeneklerimi sizlerle paylaşmak isterim
1- Paper Soldier - Rusya
2- Skirt Day - Fransız Beljik
3- Amreeka - Kanada ABD Kuveyt
4- Mommo - Türkiye
5- The White Ribbon - Avusturya
6- Louise Michel - Fransa
7- Humpday - ABD
8- Antichrist - Danimarka Almanya Fransa İsveç İtalya Polonya ( kısaca avrupa birliği gibi bişi)
9- Two Lines - Türkiye

Şimdilik seçtiklerim bunlar. Önerileri olanlar MIFF in internet sitesinden bakıp bana bildirebilirler. Ben sadece dün Paper Soldier ı gördüm. 10 üzerinden 7 veriyorum. Rusların insanlı uçuştan önceki 6 haftasını kozmonot doktorlarının birinin gözünden izliyoruz. Görüntü yönetmenine 10 üzerinden 10 verdim de çıkışta elimi öptü. Bırak allahaşkına.

2 comments:

Umut B said...

Listede bir tek Antichrist'i gordum. Tuhaf bir tecrube oldugunu soylemekle yetineyim, seyredince tartismak isterim.

Haneke'nin White Ribbon'ini cok ovuyorlar. Humpday hakkinda iyi seyler okudum. Mommo'ya da iyi derler.

Digerlerini tanimam.

Kotanin tumunu degerlendirmadigini goruyorum. Gerci Istanbul festivalinde bilet alip gitmedigin filmleri de hatirladim simdi.

Soz verip de haftalardir beklettigin post da bu yani?

K said...

yok bu diil hakkaten. onu yazinca yer yerinden oyniycak hehe.