Thursday 29 January 2009

47 Derece!!!

İnanılmaz. 47 derece sıcaklık hayatımda görmemiştim. Son 50 senenin en sıcak haftası olmuş burada, biz de gittik Melbourne e yerleştik iyi mi. 
Bu 47 derece olayını şöyle anlatmaya çalışayım sıcağın sesini duyuyorsunuz resmen. Yani resmi gazetede falan çıktı bu da o yüzden resmen diyorum.

Burada tabi insanlar havalandırma delisi olduğundan dolayı herkes abandı kendi havalandırma sistemine. Bu abanmayı gözümle gördüm şöyle oluyor´æ÷≥¬¨∆^ğƒµ~∫√ç≈Ωæß∂ƒğ^∆πöiπ¨~iü¥†®´∑@¡™#$∞§{[]}} iki nokta üst üste arıyorum bulamadım şununla idare edin¬ sıcaklık en alt seviyeye getiriliyor ve I cant believe how hot today falan gibi bir cümle eşliğinde de fan son raddesine getiriliyor ki tüm kaslar tutulsun. 
Neyse işte şehirdeki herkesin aynı şeyi yaptığını düşünün, ne oluyor: (ah bak yanlışlıkla buldum iki nokta üst üsteyi, dur bi hızımı aliyim:::::::::::::::) enerji seviyesinde bir azalma, ne biliyim, elektrik gitgelleri, çeşitli sıkıntılar derken sonunda olan oldu ve elektrikler kesildi.

Benim sadece Türkiye de gördüğüm bu olaya gülemedim bile. İyi günler dilerim.  

No comments: