Friday 6 March 2009

Self Esteem

Şu an TV'de Offspring'in Self Esteem şarkısı çalıyor. VJ bayan, - ki programın adı Old School, dikkat - şarkının 1994 senesinden olduğunu söyledi.

Bir dakika ya... Bu şarkıya Black Line'da pogo yapalı 15 SENE mi olmuş? Nasıl yanı? 15 sene! E yuh!

Daha dün gibi oysa. Rage Against the Machine'ler, Soundgarden'lar, Nirvana'lara hoplayıp zıpladığımız geceler. Nicky's, Black Line (ismi doğru mu hatırlıyorum hahah), Jailhouse, ne o berbat yerin adı, işte oralarda geçirdiğimiz geceler. Koray'ın beni bardan dışarı fırlattığı, benim sivil memura diklendiğim, Memo'nun arabasında içtiğimiz geceler. Ulan be!

Yalnız şimdi Motörhead takip etti ki, o üzdü biraz. Dur kanalı değiştireyim, sonra da gidip eşyalarımı toplayayım. Anavatan bekler.

1 comment:

Anonymous said...

abi cok yaslandigimi ben sacimdan anliyorum. noel baba gibi olcam yakinda. hakikaten seni barin disina falan firlatmistim. ne guzel gunlerdi.