Tuesday 21 April 2009

Taşındık


Buyrun bu da balkondan manzara.

5 comments:

Mert Eren said...

Sen bana bu manzarayı ver abi,
Bana rüzgar verme,
Bana yaz günü kışı yaşatma,
İçimi üşütme,
Sigara içerken, sortun, t-shirtün arasından ısırtma beni deniz meltemlerine,
Salon boyutunda kullanılmayan bolkanlarla gelme bana,
Sürgülü kapıyı kapatmak için bütün vücudumla yükletme beni,
Pazar günleri Elvis dinletme,
Bandırma vapuru kuyrugu izletme bana,
Bana hayat ver,
Bana insan ver,
Bana sevinçli çocukların sesini ver,
Bana melbourne'u yasat,
Bana tarih ver,
Bana sabahçı kahvesi niteliğinde balkonlarla gel,
Bana güneşin doğuşunu ver,
Bana şehrin kalbini sök ve getir,
ve de
Sen bana bu manzarayı ver abi..

Umut B said...

abov. manzaraya gel.

Koray said...

mert siir gibi comment yazacagina suraya yazi yazsana abi

gunonen said...

deneme komenti yazıyorum...
harika bir manzara... her akşam moulin rouge filminde gibi olacak hayat size

koray said...

bravo gun