Tuesday 19 May 2009

Kaç kişiyiz?

Together we stand, divided we fall...
Biz bu blogu çok severek oluşturduk. Ama insan bir noktada kaç kişinin bu bloğu takip ettiğini merak ediyor. Geçen gün eski yazıların altındaki comment lere bakıyordum, bir iki tane kimden geldiğini bilmediğim anonymous comment gördüm. Meraklandım. Bloğun sağına soluna da böyle renkli yok followers mış yok efendim believers mış falan gibi şeyler koyulmasına da karşı olduğumuzu (toptan) sanıyorum. O yüzden şu sorumu mazur görün lütfen, kaç kişi okuyor bu deli saçması şeyi. Comment bırakırsanız sevinirim(z). Sağdan saymaya da başlayabilirsiniz. Benim tahminim bu arada 4. Yanı yazarlardan birkaçı da takip etmiyor bu blogu. Bak sen eşşeklere...

11 comments:

sinkur said...

'google analytics' yuklemek kac kisi nerden girmis ne kadar kalmis anlamamizi saglayan bir yontem, 'nasil'ini arastirip yazarim, yine de "iki"

Memo said...

manyakligin boylesi, ben okuyorum vallahi, arada yaziyorum da...hatta size ozenip grande prairie'nin fotolarini da cektim de sonra bi farkettim enteresan hic bir sey yok!! :(

Umut B said...

anlamadim biz de mi yoklamaya tabiyiz?

4

k diye comment birakan sen misin koray, yoksa badi mi, yoksa bambaskasi mi? bir de buyuk K var.

minimum bir anonymous kim ben biliyorum.

koray said...

kim o yaw ben bilmiyorum
ben k lar konusunda hic tutarli degilim, yani tum k lar benim diyebilirim

koray said...

ben de varim tabi etti mi sana 5

Mert Eren said...

ben de varım 6

ipkis said...

nacizane, ben de takipcinizim.

melkur said...

ben okuyorum ama readerıma koymamışım ayıptır söylemesi

Anonymous said...

ben de takipteyim, ama kimim ben acaba? cesur bir denizci mi, tüvit ceketli bir akademisyen mi, çılgın bir maceraperest mi yoksa devlet su işlerinde bir memur mu?

masterofuniverse said...

veni vidi vici

aliye said...

ben de ben de!