Saturday 7 February 2009

Güney'de Gökyüzü


Genelde etrafta size dünyanın yuvarlak olduğunu hatırlatacak fazla şey bulunmaz. Başka bir ülke, ekvatorun diğer tarafı, yazın 9, kışın 7 saatlik saat farkı filan, bunların heyecanı ilk Seven Eleven görüşte geçip gider zaten. Ama eğer geceleri gökyüzündeki ayı yıldızları seyretme merakınız varsa benim gibi, o zaman belki bir gece, dolunay olduğunda aya bakarken bir tuhaflık hissedersiniz; ayın yüzeyindeki lekeler alıştığınızın aksine başaşağı durmaktadır...

3 comments:

Umut B said...

Sizin bize göre başaşağı durduğunuz gerçeğini şu ana kadar bu kadar açıklıkla farketmemiştim.

Anonymous said...

inanilmaz dimi bende simdi okuyunca oyle oldum

Mert Eren said...

ben buraya geldigimden beri aya bakmadım desem..hakkaten enteresan durum bu arada, ben de ilk defa düşündüm başaşağı olma durumunu.